13 april kl: 19:19

tänkte bara slänga in ett litet inlägg till idag, som sagt jag sova ju hos dezzi idag så jag va med henne idag och har vel typ dansat och suttit vid datan mest, men sen åkte jag ju på dans och förra veckan fick vi ju reda på vilka käder vi ska ha på dansuppvisningen, jag är väl inte jätte nöjd med våra kläder, vi ska ha rosa leggings gul/orange/lila/rosa kjol svart linne och ett rosa band runt halsen som sagt inte jätte fint direkt, men på annas dans ska vi typ ha ett par stora luftiga röda byxor och svart linne,
men nu ska jag nog gå och duscha,
juste som ni kanske ser så har jag ny bloggdesign som min vän denise http://dezzis.blogg.se har gjort, tack älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0