lördag

jag har inte skrivit något sen i onsdags, men nu ska jag berätta lite kort vad jag har gjort, i torsdags så hämta jag min brorsa efter skolan och då gick vi hem och jag la mig på altanen för att sola, sen vid halv 6 så hade felix min borsa nån vårfest med sin klass jag följde med för att jag skulle träffa alice :) trevligttrevligt, sen igår i skolan så va vi på nån dansföreställning i huddinge aulan, där vi några från min gamla klass och paralell klass, sen hade vi dans och sen så skulle jag dezzi jossi & lia till farsta,
JAG KÖPTE:
2 linnen
1 tubtop
1 tunika
1 par shorts
leggings

sen åkte vi hem till jossi för att vi skulle sova där, när vi kom dit så kom frida, vi såg typ på film 27 dresses aa sen så drev vi lite med olika personer haha, och idag har vi inte gjort så mkt typ vi har dansat hos anna  och sen åkte jag typ hem, och nu får vi se vad som händer ikväll,
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0