onsdag

sista lektionen var dans vi började på en ny dans till kulturcafeet, men efter dansen så åkte jag till stuvsta för att träffa paula, där träffa jag henne och alice vi snacka lite sen vart jag jättesugen på glass så det vart en kulglass :) sen gick jag och paula hem till mig för att lämna min väska och jag skulle byta kläder sen hade vi ingenting att göra så vi gick till ip för att klla om det var någon rolig person där men det var det inte, men det var typ nåt cp lag som tränade lite små kul att kolla på haha, sen gick vi hem till paula och btyp gjorde ingenting speciellt, sen gick jag hem och ikväll blir det nog top modelför mig,
här kommer två bilder från idag, 
 image30  image31
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0