söndag 13/4

jag har inte hunnit skriva på hela helgen för att jag har varit upptagen, jag kan berätta lite om helgen nu ist,  i fredags så var det väl en vanlig dag i  skolan sista lektionen va dans efter dansen så gick jag frida & dezzi hem till dezzi för att träna lite på en dans som vi ska kom på själva och visa upp på kulturcafeet den 7 maj , en skulle typ frida på dans i huddinge jag och dezzi följde med till huddinge när fridas dans slutade så åkte vi hem till frida för att hämta hennes saker som hon skulle ha med till mig eftersom vi skulle sova där, vi gick genom stuvsta c på väg hem till mig för att köpa mat som vi skulle göra helt SJÄLVA det vart lövbiff med kroketter och salllad, det vart faktsiskt ganska bra! sen så gick vi till några för att kolla på film, det var nån konstig skräckfilm som vi såg, när vi skulle hem så missa vi bussen så killarna följde oss en bit sen kom mamma och hämta oss, när vi va hemma gjorde vi inte så mkt typ, på lördan så vakna vi typ vid tio och då åt vi typ frukost sen så fortsatte vi med våran dans, och sen gick vi typ ut till studsmattan och hoppa ett tag, vid ett så gick frida hem och strax efter det så åkte jag och dezzi på dans hos anna. efter dansen så åktejag hem och sen åkte jag till dezzi för att sova där vi gjorde typ ingenting speciellt men idag ska vi typ på dans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0