söndag kväll

jag har inte hunnit skriva på hela helgen men jag har varit lite upptagen men jag ska se om jag kommer ihåg allt jag har gjort i helgen (A) men i fredags iaf så åkte jag med lollo och frida till huddinge för att jag behövde en ny foundation och sen gick vi runt lite till s dom skulle dansa då åkte jag hem till dezzi för att jag skulle va med henne på kvällen, vi träffade pb och huang vi va typ hos mig och hoppa studsmatta men sen skulle hjag och dezzi typ äta så då gick dom hem men sen när vi hade ätit klart så träffa vi dom igen då va vi typ hos huang och spela fotboll på hans tomt med emil och klara oxå ;) sen gick vi typ hem och vi gjorde väl ingenting specielt,  men på lördan så hade vi ju dans men innan dansen så va vi typ lite i huddinge och efter dansen åkte jag hem för att hämta lite saker för att jag skulle sova hos dezzi, men när jag kom dit så bestämde vi att vi skulle till stuvsta ip för att träffa paula sofia erka och marcus, vi spelade lite fotboll sen gick typ jag dezzi sofia & paula till coop och vi köpte lite glass och chips :) sen gick vi typ och träffa molle och zeta vid kvarnberga vi gick typ till vikingaparken ch då vart vi typ jagade av några thailändare för att killarna typ öppnade deras dörr dom hade typ nått möte, vi kutade och sen kom det typ en bil och vi trodde det va dom så vi sprang in på en tomt och gömde oss och då stannar bilen utanför vi trodde att det var thailändarna men det vissade sig vara dom som bodde där lite smått pinsamt, sen vid elva typ gick jag och dezzi hem till henne och vi gjorde typ ingenting specielt
idag har vi typ bara vart på ip och träffat lite olika personer sen åkte jag och dezzi på dans sen hatr jag typ inte gjort något mer,

men här kommer lite bilder från helgen (A)

   


men nu ska jag typ gå och göra te och  kolla på film,  S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0