tisdag 15/4

dagen börja väl inte jätte bra jag var hur trött som helst, men jag har ju börjat åka 744 till skolan men jag trodde bussen gick 7.30 men den gick ju lite tidigare så jag missa ju såklart bussen då tänkte jag va lite smart och ta en annan buss men när jag va på den kom jag på att den inte gick till min skola så jag fick gå ist det är ju ifs bra med motion men inte halv åtta på morgonen när det är iskallt, men när jag kom till skolan så gick vi upp till vårt klassrum men när vi väntat i några minuter så visar det sig att vår lärare inte kommer så jag och några andra går ner till matsalen och dricker lite te och äter en baguette. sen på slöjden så var vår lärare borta och jag hade blivit klar med det jag höll på mej så då hade jag ingenting att göra i 80 min och på gympan så var elin vår lärare borta så vi fick gå till trehörningen och tillbaka, sen på lunchen så åkte jag och denise hem till huang som hade kommit hem från chicago tidagare idag, som sagt nästan alla killar i min klass  va ju där så det har ju varit ganska tomt. men sen åkte vi tillbaka till skolan fast vi hade typ bara en lektion eftersom vår so-lärare va borta så jag slutade två idag väldigt skönt faktiskt, då skulle jag åka hem för att hämta min brorsa. när jag var hemma så kollade jag på film "she's the man" himla skön film det där. sen så satte jag väl mig här och har inte gjort så mkt mer.
men nu ska jag nog sitta här ett litet tag till sen blir det kanske tv: och lite te,
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0