lördag 19/1

jag har ju inte skrivit sen i torsdags, så jag kan ju berätta vad jag har gjorde igår efter dansen så var jag dezzi frida filippa kvar i danssalen sen gick jag och filippa hem till dezzi för att hämta hennes saker för vi skulle sova hos mej, fast det vart inte riktigt så vi kollade i några gamla skolkataloger så runt kl fem så gick vi till bussen och åkte hem till filippa, frida kom efter sin dans och då vart det hemmagjord pizza, sen kollade vi på 'john tucker must die' himla bra film asså, sen fixade vi oss och ringde ande och han va hos fredde, så vi gick ditt men när vi kom ditt skulle dom till pb så vi gick ditt sen gick vi runt lite och sen gick vi hem till mej allihopa vid elva gick dom typ, sen så gjorde vi inte nåt specielt idag vaknade vi ganska tidigt typ halv tio och gickoch åt frukost te, juice & rostmackor, sen så fixade vi oss och efter elva kom fredde och pb och då kollade vi typ på film, sen så skulle jag och dezzi på dans så alla gick typ hem, efter dansen gick jag och dezzi hem till henne sen åkte jag hem och typ sutit här eller vid tv:n
det var väl ungefär,
nu ska jag gå och göra lite te och gå till tv;n igen ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0