onsdag 30/1

igår vare ju så att vi va i romme typ grymt roligt, jag gick upp typ vid tjugo över fem hur trött som hälst jag fixade mej och sen typ åkte jag till parkeringen där vi skulle träffas, 6.30 så åkte vi därifrån vår klass delade buss med 7c det va en ganska seg busstur 3 timmar  men det va ju en del roliga männsikor på bussen så det gick bra och så kollade vi ju på film superhjältarna (A) när vi va framme så skulle jag hyra skidor sen så skulle vi då åka vi åkte frånv 10 till fyra typ och nån gång runt ett så åt vi typ i kön som tog typ en halvtimme var det en väldigt rolig kille vi snacka med så det vart 30 ganska roliga mínuter, sen vi fyra skulle vi då börja åka hem, tre timmar i buss men vi kollade på sällskapsresan den där dom åker skidor och shrek 2 (A) alla var ju ganska trött så det vart ju en ganska så lugn resa, när jag kom hem så la jag mej framför tv:n och typ somna men typ vid kvart över tio så va det nån som  väckte mej, så då borsta jag tänderna och gick och la mej, idag då så va det väldigt jobbigt att gå upp och gå till skolan och veta att vi hade båda gympa och dans, men det va okej iaf, jag va tvungen att hämta min brorsa efter skolan så det vart inget sällskap idag, aja nu ska jag nog gå och göra lite te och sätta mej vid tv:n,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0