söndag 27/1

jag har inte skrivtit på ett tag typ sen i torsdags, så jag ska försöka skriva allt jag kommer ihåg, men i fredags iaf så kollade vi på film på dansen 'saturday night fever' eftersom vi ska dansa till en låt från den filmen haha, efter skolan så gick jag och dezzi hem till henne för att hämta hennes saker som hon skulle ha när hon sov hos mej, men sen hade hon ingen nyckel så då gick vi hem till cricke sen när dezzis mamma kom hem så gick vi dit och hämtade hennes saker, sen så åkte vi hem till mej och där så gjord vi inte så mkt filippa & frida kom och vi kollade på film 'i'm legend' sen gick frida och filippa hem och jag oh dezzi gjorde väl inte så mkt, på lördan så åkte vi till ikea och kollade på sängar jag hittade en som jag vill ha, sen hade vi då dans hos anna och efter den åkte jag hem och typ tog det lungt hela kvällen, såg på en till film 'the Bourne ultimatum' och idag så har jag inte gjort så mkt jag vaknade precis och så sen ty ska jag på dans,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0