VÄLKOMMEN TILL MIN NYA BLOGG!

Jag har bestämt mej för att börja skriva blogg igen, och jag ska försöka skriva så mkt som möjligt den här gången. jag kan ju börja med att berätta vad jag har gjort i helgen,

i fredags hade vi  dans sista lektionen då vi började med någon yoga uppvärmning låter inte så kul kanske men det va det faktiskt, efter dansen så gick jag och dezzi hem till henne och gjorde te och popcorn för att gå och sätta oss framför tv och mysa, när teet & popcornen va slut så skulle dezzi äta närhon va klar så började vi gå hem till mej en trevlig promenad, när vi kom hem till mej så ringde vi fripps & flipps och så bestämde vi att vi skulle träffas i stuvsta centrum, dom köpte mat p loffes  och sen ick vi hem till filippa där dom åt och sen satte vi oss vid tv:n och drack ännu mer te vi kollade på lets dance men ingen var specielt intresserad så det vart mäst foton och prat, vid ca 22.00 så gick jag och dezzi hem till mej och frida & filippa gick hem till frida för att sova där , när jag och dezzi kom hem så gjorde vi smoothie riktigt mysig kväll,
på lördag morron så vaknade jag & dezzi ´tidigt typ halv

tio och gick upp och åt frukost te & rostmackor, sen fixade vi oss och åkte till huddinge och träffade angelika vi gick runt i huddinge lite och sen gick vi upp till angelika där vi satte oss vid datan, vid sex nån gång så åkte jag och dezzi hem, på bussen träfafde jag issa och vi satt och pratade lite, när jag kom hem var det inte någon hemmma så jag satte mej vid tv:n,  och idag har jag inte gjort nånting jag har bara gått runt och suttit här,


jag älskar flipps fripps & dezzi,


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0