11 maj

hade tänkt berätta lite om helgen;
LÖRDAG, så vaknade jag typ 10-11 och gick direkt ute och satte mig i solen och åt frukost sen så typ la jag mig och sola tills jag hade dans typ vid två, när jag kom hem typ så duscha jag och så för att sen skulle vi typ hem till några kompisar och äta, men i bilen påvägen dit så ringde denise och frågade om jag ville träffas, så efter att vi hade ätit så skjutsade mamma mig till dezzi och vi gick typ ut och träffa huang och oskar vi va typ i nån lekplats, sen skulle typ dom dra så då kom line och vi gick typ till solfagra och tog massa bilder, sen gick vi typ hem till dezzi och åt glass och drack te, mysigt sen typ kolla vi lite på tv och satt lite vid datan,
IDAG så vaknade vi tidigt för att line skulle ivåg´och döma nån match, så jag och dezzi har väl typ bara hoppat på studsmattan och solat, och sen gick vi typ lite tidigare till dansen för att jag skulle köpa en bikini det vart en brun "vanlig" från hm, hah jag förstår inte hur jag och dezzi vågade visa oss i centrum utan smink ;) men sen hade vi typ dans och sen åkte jag typ hem,

här är några av bilderna från lördagskväll, jag är jätte ful men jag bjuder på mig själv;

image37  image32  image38  image39


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0