8 maj

jag har inte hunnit skriva sen i måndags men jag har varit upptagen,
i tisdags så va jag med frida och dezzi hos dezzi när jag kom hem så skulle jag äta och sen var tvn för min del, 

i onsdags så hade vi ju våran dansuppvisning i skolan det gick väl ganska bra tycker jag inga stor misstag iaf :P jag kanske lägger in min fridas och dezzis dans sen, och sen efter så skulle dezzi sova hos mig så då orkade jag inte skriva
 
idag hade vi orientering i skolan så i började 9 men vi skulle gå till källbrink fast vi skulle först möta pb och sille sen gick vi till frida och sen till källbrink, jag och dezzi skulle göra tillsammans men efter  att vi hade typ gjort halva så kom vi på att vi hade fått fel karta så det vart helt cp, men vi klarade det iaf på en timme men det va för att det hade tagit ganska lång tid att komma på att vi hade fel karta och att alla våra kontroler inte fanns, men sen åt vi lite och sen skulle vi gå men klättrade upp på ett tak och låg och sola ett tag sen gick vi typ hem till frida och hoppa studsmatta och vi tog en del bilder dom lägger jag nog upp senare, sen bestämde vi att vi skulle träffa jocke jonte och fredde på stuvsta ip så vi gick hem till mig på vägen och sen gick vi till ip där vi typ spela fotboll med killarna och sen skulle typ alla gå hem så jag och dezzi gick hem till mig då typ satt vi oss ute i solen ett tag sen ville vi typ se på american pie så det vart så, och nu har dezzi precis gått,
och jag har typ bränt mig idag inte jätte roligt precis,


S

Kommentarer
Postat av: Anonym

så en av dem där är du??????

2008-05-09 @ 19:58:47
Postat av: sanna

japp, en av dom är jag,

2008-05-13 @ 18:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0