älskling

måste bara slänga in ett litet inlägg om en av dom mest underbara personerna jagh känner, hon är som hon är men vafan jag älskar dig även fast du typ har världens sämsta humor, okej ifs så har jag typ exakt samma humor, asså vi har lixom känt varan sen typ nästan föralltid men det är först nu jag verkligen förstår hur jävla underbar du är, eller okej visst alla bråkar men vi har nog aldrig haft något stort bråk, såklart man blir lite osams ibland men skit samma för jag älskar dig gumman och du är mitt allt, och jag litar på dej typ till 1000%
vi har haft extremt kul den tid vi är tillsammans tänk då hur det kommer bli i framtiden fattar du hur jävla många underbara skratt vi kommer få,
jag älskar dig denise

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0