lördag

nu har jag precis kommit in, efter att ha varit ute hela dagen, 
igår så va det ju fågelskådning vi skulle samlas kl 5.40 i skolan, men det som va bra va att vi fick sluta kl 8, då åkte jag dezzi frida linnea & jossi till trehörningen och badade och solade vid ett tiden åkte jag hem, för att hämta saker som jag skulle ha när vi skulle grilla hos dezzi och sova hos jossi, så vid 6 tiden så kom jag till dezzi då va alla andra redan där så vi började grilla ;) när vi hade ätit upp så cyklade vi till trehörning för att ta ett kvälssdop, mysigt
sen cyklade vi till jossi och börja kolla på film, efter ett tag skulle frida hem, men vi fortsatte att kolla på film, men vi måste ha somnat alla tre för imorse så vaknade alla med sina kläder på sig och alla i samma säng,
men vi gick upp efter ett tag och åt fruost sen gick vi ut och la oss på studsmattan för att sola men sen tog jossis lillasyster framvattenspridaren för att leka med den men hon tröttnade ganska snabbt och vi tog den ist,
men vi tröttnade också efter ett tag så då gick vi ner till trehörningen och badade IGEN,

sen gick jag och dezzi hem till henne och åt lite sen gick vi till ica för dezzi skulle köpa lite saker till våran lilla klassresa som vi ska på måndag-tisdag, det ska bli kul hoppas jag, vi ska ju tälta i flottsbro, haha

men nu ska jag gå ut och äta,
ha det bra i värmen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0