söndag

jag har inte hunnit skriva på hela helgen, men jag berättar nu lite snabbt vad jag har gjort,

I fredags så åkte jag till farsta och träffa mamma för att köpa käder till avslutningen, sen åkte jag med till källbrink till min borsas match, där träffa jag lite olika personer, och sen åkte jag hem för dezzi och hennes syrra annie skulle komma till mig för dom skulle sova här, när dom kom så gick vi till pb och där va också sille, vi hoppade studsmatta ganska länge sen vid elvaiden så gick alla hem till mig och sen vid halv ett gick killarna hem, när vi vaknade i lördags så skulle vi åka in till stan för dezzi och annie skulle sköpa lite saker, vi träffa huang i stan så han följde med hem till mig sen när vi skulle häta mina saker och ett tält för vi skulle tälta hos dezzi, på kvällen kom line och huang och vi kollade på american pie, det va inte så kallt i tältet som jag trodde att det skule vara, och idag så har jag inte gjort så mkt solat, men nu ska jag gå och äta,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0