torsdag

jag orkar inte skriva så mkt, men jag måster bara skriva vad jag hörde idag när jag och nåra kompisar vara på bussen på väg hem,
KILLE: varför stannar busschaffören hela tiden och öppnar dörren?
TJEJ: jag vet inte
KILLE: aha, det va en busshållplats

jävla klockren asså, typ dangens härligaste kommentar, jag garva som fan sen när jag satt med några vänner och åt glass med typ massa filtar,
jag har faktist varit på väldigt bra humör idag, jag har typ skrattat åt allt och alla, speciellt när vi åt glass och på dansen,

image46
idag när vi åt glass i stuvsta  
image47
min lillebrorsa (högst upp) hade kulturkväll i sin skolan så va där och kolla ett litet tag


S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0