chailatte & vinter jam

jag åkte ju som sagt in till stan och träffa tjejerna, vi skulle gå och träffa kicki som jobbade i en butik som hette  T12 tror jag, hon vart väldigt överaskade & glad för hon visste ju inte att vi skulle komma,
men hon tyckte vi skulle åka till stadion och kolla på LG vinter jam, så vi bestämde oss för att göra det faktist...
fast först skulle vi fika lite vi valde espressohouse och eftersom rebecca tycker att jag ska smaka chailatte så gjorde jag såklart det! jag förstår varför alla tycker det är så gott hehe...
sen drog vi vidare till stadion och vi kom precis till slutet av finalen för snowboard.. och efter åt fick vi en kram av chris sörman han som kom två han var hur SÖÖÖÖÖÖT som helst så alla vi fyra vart typ helt kära i honom haha.. men sen kolla vi lite på några andra saker oxå..
här kommer lite bilder från kvällen. ENJOY IT!

1. Maria, Minna & Vicki
2. Nån kille som hoppar
3. Prisutdelning, killen närmast är han som vi fick en kram av!

kramar sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0