nån slags lista

jag har inget roligt att skriva så jag gör en lista (:

Ta fram mobilen...

Har du pussat nummer 2?
nej
Vad har du för relation med nummer 20?
föredetta klasskompis
När ska du träffa nummer 30?
ingen aning, vi umgås inte längre
Är nummer 18 söt?
haha världens sötaste bror
Vad var ditt första intryck av nummer 13?
första? en riktig bitch men nu är vi vänne roch jag vet att hon är underbar
Gillar du nummer 14?
ja som kompis
Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
nej det var ett tag sen
När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
imorgon i skolan tror jag
Är du nära vän med nummer 23?
inte direkt
Har du gått på bio med nummer 4?
ja det har jag nog
Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
verkligen inte han är riktigt ful haha
Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
inget specielt egentligen
Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
ja självklart
Vad har du och nummer 24 för relation?
en av mina bästa vänner
Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
allt möjligt ;) haha
Vad är det bästa med nummer 8?
glad och snäll om han vill
Brukar du och nummer 16 träffas?
vi springer in i varandra ibland men inte mer än så "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0