tänd ett ljus...

idag var våran no lärare borta så vi hade en håltimme på 2 timmar då gick jag frida linnea & denise hem till denise, och vi sjöng tänd ett ljus haha vet inte hur vi kom på det riktigt men kan ju inte precis säga att vi va specielt seriösa när vi filma.. men det va väldigt kul alla garva som fan.. sen kom vi lite sent tillbaka men vi såg nåra i våran klass stå utanför vårat klassrum så vi trodde inte vi börjat så vi väntar typ en kvart innan nån kommer på att vi är vid fel klassrum -.- 
sen har jag väl inte gjort nått speciellt ideag eftersom torsdagar är mina 'chilldagar' jag orkar aldrig göra nåt då..





kram sanna

Kommentarer
Postat av: Denise

hash på dig oxå ! :) <<3

2008-11-22 @ 11:57:49
URL: http://dezzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0