träning

jag har börjat träna hemma så jag ska bli smalare.. så varje dag ska jag göra lite övningar hemma inte så mycket men lite grann varje dag.. men idag kände jag verkligen för att göra skit mycket mag övningar så detr vart
* 500 situps ( låter mkt men det kändes inte som det, vart själv förvånad när jag räkna ihop det)
* plankan
* 20 benlyft
* vet inte vad det heter man man går typ upp hela vägen och typ går ner halvägs och så...
sen vart det lite annat också
* 40 armhävningar
* 50 rygglyft

kommer nog inte gör så här mycket varje dag men jag har lovat mig själv att göra minst 100 situps och sen kanske 10 benlyft och 30-40 armhävningar varje dag iaf :)

kram sanna

jag på dansen i början på hösten,


Kommentarer
Postat av: Frida

gud va duktig du är sanna. <33333

2008-11-21 @ 15:56:34
URL: http://ffripps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0