måndag

då va det alltså måndag igen och dags för skolan, det har varit sskönt med helg nu så det känndes lite jobbigt att gå upp i morse även om vi hade sovmorgon så va jag tvungen att gå upp kl 7, men skoldan har varit ganska okej förutom att vi skulle disikera en fisk på no:n och jag tycker det är väldigt äckligt med fiskar och döda djur och så, så därför vägrade jag röra fisken så jag fick typ läsa och kolla på,
efter skolan gick jag frida & jossi hem till denise (denise va ju också med) vi dansa åt bullar och jaa  snacka lite och så :)

imorn har jag dans på kuhlers för första gången, jag går i samma grupp som rebecca så det är skönt att jag har hamnat i samma grupp som nån man känner,


sanna och frida på bussen på väg hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0