onsdag

det känns som det ända jag skriver om i bloggen är vad jag gör på dagarna och så,
om nån har förslag på saker jag kan skriva kan dom gärna slänga in en kommentar!


och eftersom just nu kommer jag inte på nått annat att skriva om så då berättar jag lite om vad som har hänt idag, idag i skolan va det väl en vanlig dag typ där hände inget roligt eller speciellt,
men efter skolan så åkte jag frida, lollo, jossi & lia till huddinge c för jag skulle köpa jacka jag hittade den jag skulle ha men storleken är lite fel har jag kommit på när jag kom hem så imorn ska jag åka till farst för att byta den och sen åker jag med mamma hem, sen kanske jag ska följa med på nån sak i min brorsas klass dom har typ klassresa och på kvällen ska typ alla familjer komma dit så om jag inte har nått annat för mig kanske jag åker med ditt,


idag efter dansen i skolan, (tagen av dezzi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0