varm choklad med grädde

idag hade jag en riktigt mysig dag inne i stan med två helt underbara tjejer sally & minna, först satt vi typ och fika och snacka på ett fik på hötorget i ungefär en och en halv timme jag tog en varm choklad med grädde den va skit god, sen gick vi vidare och kolla i lite affärer och sen så va det dags att äta vi gick till donken och vi hade väldigt roligt år när minna skulle äta sin paj, hon var helt enkelt sämst hon lyckades kladda ner hela sin bricka ungefär, (och jag va bäst ofc haha)
sen så skulle vi följa minna en bit men det sluta med att vi följde med minna hem sen när vi skulle gå till dansen kom vi på att sallys dans började om 5 min och min om 15 så då fick vi lite panik, eftersom det skulle ta typ 25 min att ta sig dit, så vi kom lite sent, pinsamt värre eftersom det bara va andra gången "/
laddar upp bilder från dagen senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0